Tuesday, October 18, 2011

Upgrade Scam

I recently flew to Europe on Lufthansa.

I booked the flight through United Airlines and Lufthansa is a "United Partner."

I paid extra so that my flight would be upgradable.   To be upgradable, you need to pay more than just the lowest fare available.  You also need to have an upgrade certificate.  And finally, there needs to be a seat available in the cabin you want to upgrade to.

I showed up at the airport with (1) a seat purchased at an upgradable fare, (2) a paper upgrade certificate and (3) a seat available for upgrade on my flight.

Lufthansa said, "No."

I ask a supervisor why and he said, "We've been telling United not to do this for a long time.  We've told them that we will not give upgrades at that fare even if you have the certificate and we have a seat."

I asked him if this was a United scam and he smiled and shrugged.

The same thing happened on my return trip.

Do you have a United Horror Story to share?  Email me at ScrewedByUnited@Yahoo.com.

Also, keep an eye out for my new line of "Screwed By United Airlines" T-shirts.

Jim

23 comments:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    ReplyDelete
  2. its great information for knowledge increase. please also get soloution for any query

    QuickBooks Customer Service

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. if you have any problem with QuickBooks software then please contact at

    QuickBooks Customer Service

    ReplyDelete
  5. Have you been struggling with QuickBooks an issue Our service is available 24/7 at QuickBooks Customer Service

    ReplyDelete
  6. ساخت سایت به صورت رایگان مزایا و معایبی دارد که در زیر برخی از آنها را برای شما بیان می کنیم. لیست سایت سازهای ایرانی جهت ایجاد وب سایت به صورت رایگان در پایین صفحه آمده. سازنده سایت رایگان مورد بسیار مناسبی برای کسانی می باشد که می خواهند سایت خود را به صورت رایگان طراحی ندارند و بودجه کافی جهت راه اندازی وب سایت را ندارند. این سازنده سایت های رایگان معمولا از طرح های آماده سایت استفاده می نمایند که قابلیت اضافه نموده آیتم هایی به آن را خواهید داشت. دانشی جهت راه اندازی وب سایت نیاز نیست و با اجرای دستورالعمل به راحتی می توانید سایت خود را طراحی نمایید.

    ReplyDelete
  7. قیمت انواع مختلف میلگرد یکسان نیست. اولین دلیل در این تفاوت قیمت را می‌توان نوع کاربرد میلگرد دانست. مثلا میلگرد آجدار در مقایسه با میلگرد ساده مصرف به مراتب بالاتری دارد. کمبود تقاضا در بخش میلگرد ساده موجب می‌شود تا کارخانه‌ها کمتری نسبت به تولید این محصول اقدام کنند. بنابراین اغلب قیمت این محصول برخلاف تصور چندان ارزان نیست. در واقع میزان عرضه و تقاضا تعیین کننده وضعیت قیمت میلگرد است.

    ReplyDelete
  8. از جمله مصارف پروفیل می‌توان به استفاده آن در ساختمان سازی، چهارچوب‌ها، نرده‌های فلزی، درب و پنجره اشاره کرد

    ReplyDelete
  9. صرافی های آنلاین بهترین گزینه برای خرید ترون و یا هر ارز دیجیتال دیگری هستند، اگر به دنبال بهترین صرافی خرید ترون هستید راه های مختلفی پیش روی شماست.یکی از راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا صرافی معتبر و مطمئنی را برای خرید و فروش ترون پیدا کنید، این است که از دیگر افراد و کاربرانی که تجربه ی بیش تری نسبت به شما دارند، پرس و جو کنید، شما با این روش احتمال این که بتوانید یک صرافی خوب و معتبر را برای خرید ترون و یا هر ارز دیجیتال دیگری پیدا کنید، بالاست.یکی دیگر از روش های پیدا کردن صرافی برای خرید این ارز این است که شما ” بهترین صرافی خرید ترون ” را در اینترنت جستجو کنید؛ با این کار شما با وبسایت های متعددی رو به رو خواهید شد که از این ارز پشتیبانی می کنند، اما لزوما همه ی این سایت ها معتبر نیستند، برای این که مطمئن شوید کدام یک از این سایت ها می توانند معتبر و امن باشند، می توانید از کاربرانی که قبلا از طریق این صرافی ها خرید و فروش انجام داده اند، سوال کنید و یا به عبارتی نظر آن ها را در خصوص صرافی که در آن معامله کرده اند بپرسید.

    ReplyDelete
  10. برای خرید ترون از این طریق کافیست یک صرافی معتبر و امن را انتخاب کنید، سپس ثبت نام و احراز هویت انجام دهید، بعد از تکمیل این مراحل شما قادر خواهید بود ترون و هر ارز دیجیتال دیگری که صرافی مربوطه از آن پشتیبانی می کند را معامله کنید.اگر ساکن کشور ایران هستید به شما صرافی های خارجی را توصیه نمی کنیم، زیرا به علت تحریم هایی که وجود دارد، ممکن است پول و دارایی شما از طرف صرافی مربوطه بلوکه شود، که کم تر کاربری بعد از این اتفاق توانسته بعد از این اتفاق پول و سرمایه ی خود را بازیابی کند.

    ReplyDelete
  11. در شرایط فعلی جامعه ما و وجود تحریم‌های گسترده و همه جانبه علیه کشورمان، ایران؛ مهاجرت و انجام بسیاری از کارها در خارج از کشور برای مردم ایران ممنوع شده است و در نتیجه راه برای پیشرفت و ترقی برای جوانان این مرز و بوم و بسیاری از کشورهای شبیه ایران، تقریبا بسته است. در این شرایط، بعضی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در سطح بین‌المللی بدون توجه به تحریم‌ها، اجازه استفاده از سایت را به ایرانیان داده است و هیچ گونه محدودیتی برای آن‌ها قائل نشده است. یکی از این سیستم‎های پرداخت الکترونیکی، پرفکت‌مانی است و بنابراین خرید پرفکت‌مانی برای ایرانیان آزاد است.

    ReplyDelete
  12. Quickbooks is a popular accounting software but if you are suffering some issue then get quick help dial at quickbooks customer service number+1 855-675-3194

    ReplyDelete
  13. Nice Post Thanks For Sharing with us if you having technical Errors with Quickbooks then Contact at
    QuickBooks Customer Service +18889814592

    ReplyDelete
  14. its provide nice information Thanks For Sharing If you are getting an QuickBooks error then you can make a call at Quickbooks Customer Service+1 855-738-7873 Our professionals QuickBooks Enterprise Support team will be happy to help you!

    ReplyDelete
  15. این که شما چه فضایی را برای خرید و فروش چین لینک انتخاب کنید میتواند به صورت مستقیم بر روی در آمدی که کسب می کنید تاثیر بگذارد. ممکن است شما با انتخاب بستری نامناسب تمام پول و سرمایه ی خود را از دست بدهید و هیچ سودی هم کسب نکنید؛ اگر نیاز به استفاده کردن از کیف پول های دیجیتالی دارید، بهتر است یک کیف پول دیجیتالی معتبر و امن را برای ذخیره و نگهداری چین لینک های خود انتخاب کنید.اما مهم ترین مساله ای که می تواند به شما در انجام یک سرمایه گذاری موفق کمک کند، داشتن یک برنامه ی معاملاتی و یا همان پلن معاملاتی است که معمولا از آن به عنوان یک نقشه ی راه در طول مسیر سرمایه گذاری استفاده می شود. شما باید به طور دقیق آن چه را که میخواهید و آن چه که باید انجام دهید را یادداشت کنید و در طول مسیر بر اساس همین نقشه و برنامه پیش بروید.هیچ گاه در هنگام انجام معامله و ترید کردن تصمیم گیری نکنید، زیرا ممکن است در آن لحظه به علت درگیر شدن با هیجانات تصمیم نابجا بگیرید.برای خرید چین لینک به صرافی های معتبر ایرانی مراجعه کنید.

    ReplyDelete
  16. اگر ساکن کشور ایران هستید و به دنبال خرید تتر و یا هر ارز دیجیتال دیگری هستید، صرافی های ایرانی و یا همان سایت های داخلی بهترین و امن ترین گزینه ی ممکن برای شما هستند، شما با جستجوی کلمه ی خرید تتر در اینترنت، سایت های متعددی را خواهید یافت که از این استیبل کوین پشتیبانی می کنند، اما به خاطر داشته باشید لزوما همه ی این صرافی ها معتبر و امن نیستند؛ همان طور که روز به روز ویژگی هایی بازار ارزهای دیجیتال در حال توسعه و پیشرفت است، متاسفانه افراد سودجو و کلاهبردار هم روش های نوینی را پیش می گیرند، از این رو ممکن است شما با وب سایت هایی رو به رو شوید که قصد سرقت دارایی و پول شما را دارند.قبل از هر چیز بهتر است صحت سایت مربوطه اطمینان پیدا کنید و سپس ثبت نام و یا دیگر مراحل را طی کنید، صرافی ها ایرانی برای این که به شما اجازه ی خرید و فروش تتر و یا هرارز دیجیتال دیگری را بدهند، در ابتدا از شما می خواهند تا احراز هویت کنید، یعنی در واقع شما باید ثابت کنید هویتی که مدعی آن شده اید واقعا خود شما هستید. انجام این کار تنها چند دقیقه از وقت شما عزیزان را خواهد گرفت و اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست.

    ReplyDelete
  17. Nice Post
    If you have any questions or need help with your flight, don't hesitate to contact Airlines Phone Numbers
    customer support line at+1 (888) -660-0563. Our agents are available 24 hours a day, 7 days a week, and will be happy to answer any queries or concerns you have

    ReplyDelete
  18. To contact Cayman Airways, you can reach their How Do I Contact Cayman Airways at +1 (888) 660-0053. This number will connect you to their team, who can assist with flight inquiries, reservations, and other travel-related concerns. Happy flying!

    ReplyDelete
  19. It's a Fantastic Blog! If you are going to travel with Southwest Airlines, then It is important to be aware of the Southwest Airlines Baggage Policy. so, Read our blog to get updated with Southwest Airlines Baggage Policy to check-in comfortably. Visit Now

    ReplyDelete